www.LVTPR.comwww.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nlHerken zakelijke websitebezoekers

Hyundai bedrijfsprofiel

Logo Hyundai
Hyundai Motor Company (opgericht in 1967) is een van de succesvolste automerken van dit moment. Anno 2020 is Hyundai de op vier na grootste autoproducent ter wereld. Hyundai beschikt wereldwijd over acht moderne autofabrieken en zeven Design & Technical Centres. In totaal zijn bijna 110.000 mensen bij Hyundai Motor Company werkzaam. Hyundai is ook een van de meest innovatieve autofabrikanten ter wereld. Het merk streeft naar een leidende rol op het gebied van elektrische mobiliteit met batterij-elektrische en waterstof-elektrische voertuigen en geëlektrificeerde hybride-modellen. In Nederland behoort Hyundai bij de succesvolste en bestverkopende autoproducenten. Hyundai Motor Netherlands deelt het succes met de Hyundai-dealerbedrijven in Nederland. Hyundai is Partner van de FIFA, de KNVB en het Van Gogh Museum. De fabrikant is regerend wereldkampioen in zowel het spectaculaire World Rally Championship (WRC) als in de toerwagenraceklasse WTCR.

Volg Hyundai via: facebook | twitter | youtube | instagram
Laatste persberichten
Hyundai en BTS vieren lancering nieuw submerk IONIQ met nummer ‘IONIQ: I’m On It’

Hyundai toont eerste glimp gefacelifte KONA en KONA N Line