www.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nlwww.LVTPR.comwww.EVENTIVE.nl

Spotify bedrijfsprofiel

Logo Spotify
In 2008 veranderde Spotify voorgoed het luisteren naar muziek. Het is onze missie om het potentieel van menselijke creativiteit volledig te benutten door miljoenen artiesten de kans te geven te leven van hun kunst. En om fans de kans te geven om daarvan te genieten en erdoor geïnspireerd te raken. Alles wat we doen komt voort uit onze liefde voor muziek. Ontdek, beheer en deel meer dan 50 miljoen nummers gratis of upgrade naar Spotify Premium om toegang te krijgen tot exclusieve mogelijkheden zoals een offline modus, verbeterde geluidskwaliteit, Spotify Connect en luisteren zonder reclame. Vandaag de dag zijn we ’s werelds grootste abonnementenservice voor muziekstreaming met een community van meer dan 248 miljoen gebruikers, onder wie meer dan 113 miljoen Spotify Premium-abonnees in 79 landen.

Volg Spotify via: facebook | twitter | instagram
Laatste persberichten