Herken zakelijke websitebezoekerswww.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nlContentbureau

Toshiba Global Commerce Solutions (Benelux) bedrijfsprofiel

Logo Toshiba Global Commerce Solutions (Benelux)
Toshiba Global Commerce Solutions (Benelux) is marktleider op het gebied van oplossingen voor retailautomatisering. Van Point-of-Sale-oplossingen tot zelfscanning, signage solutions en cash management: als system integrator levert Toshiba Global Commerce Solutions (Benelux) de hardware, software, het onderhoud en advies om klanten te ondersteunen bij de digitale transformatie. Zo vergroten retailers wereldwijd de betrokkenheid en transformeren zij de winkelervaring van hun klanten. Met ruim honderd medewerkers werkt Toshiba Global Commerce Solutions (Benelux) voor bedrijven in de food-, fashion-, hospitality- en doe-het-zelfbranche. Dat doen we vanuit kantoren in Houten (Nederland) en Zellik (België).

Volg Toshiba Global Commerce Solutions (Benelux) via: linkedin
Laatste persberichten
Toshiba Global Commerce Solutions (Benelux) gaat als grootste ESL-implementator van Europa een samenwerking aan met Hanshow Technology

Herken zakelijke websitebezoekerswww.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nlwww.EVENTIVE.nl