www.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nlwww.LVTPR.com

2513 volgers @ICTberichten

iProov bedrijfsprofiel

Logo iProov
iProov is opgericht 2011 en wereldwijd leider in online biometrische gezichtsauthenticatie. Het werkt samen met overheden, banken en andere organisaties om vanaf afstand de identiteit van de klant te verifiëren. iProov wordt onder meer gebruikt voor registratie, inloggen en authenticatie door organisaties als Knab, Rabobank, ING, the US Department of Homeland Security, the UK Home Office, the UK National Health Service (NHS) en vele anderen. iProov’s gepatenteerde technologie biedt ‘Genuine Presence Assurance’, waarmee direct wordt geverifieerd dat de online klant een echte persoon en de juiste persoon is. Hiermee worden spoof-aanvallen met foto’s, video’s en maskers en de opkomende bedreiging van deep fakes voorkomen.

Volg iProov ook via: twitter | linkedin | blog
Laatste persberichten
Gezichtsverificatie iProov geselecteerd door itsme om wereldwijde groei te ondersteunen

Knab zet biometrische technologie van iProov in voor authenticatie klanten