www.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nlwww.marcommit.nlContentbureau

PlanetCare bedrijfsprofiel

Logo PlanetCare
PlanetCare is een Sloveense startup, opgericht in 2017, die wasmachinefilters maakt die voorkomen dat (plastic) microvezels in het watersysteem terechtkomen. De visie van PlanetCare is dat in de toekomst alle wasmachines worden uitgerust met efficiënte filters die de microvezels automatisch stoppen. PlanetCare wil vooroplopen in deze ontwikkeling en de toonaangevende leverancier zijn van filtertechnologie die efficiënt en betaalbaar kan worden toegepast op alle soorten wasmachines wereldwijd: huishoudelijke en commerciële, nieuwe en bestaande. Momenteel produceert PlanetCare de eerste en enige consumentenoplossing op de markt die het "Ocean Clean Wash"-label krijgt, toegekend door de Nederlandse NGO, Plastic Soup Foundation. PlanetCare heeft twee producten, een voor consumenten en een voor commerciële/industriële organisaties.

Laatste persberichten
PlanetCare houdt met wasmachinefilter plasticvervuiling tegen bij de bron
Bedrijfslocatie

www.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nlwww.marcommit.nlContentbureau