www.marcommit.nlwww.EVENTIVE.nlwww.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nl

Goodweek ZZP bedrijfsprofiel

Logo Goodweek ZZP
All-in-one softwareplatform door Goodweek ZZP Services. Risicoloos zelfstandig professionals inhuren? Goodweek ZZP neemt graag de risico’s van je over en zorgt ervoor dat je altijd up to date bent volgens de laatste wet- en regelgeving. Zo werken opdrachtgevers en ZZP'ers zorgeloos samen in de meest complete software. Wij regelen het gehele inhuurproces van a tot z: met juridisch onweerlegbare documentatie, professioneel georganiseerde administratie en financiële zekerheid rondom de inhuur van zzp’ers. In ons all-in-one softwareplatform heb je 24/7 inzicht en overzicht. Waar ter wereld je ook bent en hoeveel zzp’ers je ook inhuurt. Dit met de beste prijsgarantie en geheel op maat voor als je samenwerkt met verschillende zzp’ers aan uiteenlopende projecten.

info@goodweekzzp.nl

KvK