www.LVTPR.comwww.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nl

TRADUS bedrijfsprofiel

Logo TRADUS
TRADUS is een wereldwijde online marktplaats voor gebruikte bedrijfsvoertuigen en zware machines. TRADUS ging in 2017 van start en heeft tot doel de internationale handel in tweedehands bedrijfsvoertuigen ingrijpend te veranderen door gebruik te maken van intelligente gegevens en technologieën om een eenvoudigere en transparantere handelservaring mogelijk te maken. Het online verkoopplatform brengt kopers en verkopers uit meer dan 40 landen samen. Verkopers bereiken een solide klantenbasis in heel Europa en daarbuiten. Kopers hebben toegang tot een uitgebreid, breed portfolio van internationale aanbiedingen met eenvoudige navigatie en datagestuurde prijsinschattingen.

TRADUS is een van de toonaangevende marktplaatsen voor bedrijfsvoertuigen en machines in de transport-, landbouw- en bouwsector.

TRADUS.com is de eerste online marktplaats die 100 procent prijstransparantie biedt voor bedrijfsvoertuigen: Een geheel nieuwe, frisse en baanbrekende aanpak in de voorheen onoverzichtelijke markt voor tweedehands bedrijfsvoertuigen. Bij het datagestuurde bedrijf wordt de marktprijs (TRADUS-marktwaarde) voor beursgenoteerde bedrijfsvoertuigen bij benadering berekend op basis van een grote database met informatie en parameters (bijv. kilometerstand, land van herkomst, bouwjaar, bedrijfsuren, motorvermogen, enz.). Dit maakt het voor gebruikers gemakkelijk om op een duidelijke prijslijst te zien of de catalogusprijs "fantastisch", "goed", "eerlijk", "hoog" of "te duur" is. Verkopers profiteren van prijsbenchmarks en kunnen hun prijsstrategie dienovereenkomstig aanpassen. Het complexe en intelligente algoritme dat ten grondslag ligt aan de TRADUS Market Value Tool (TMV) is een eigen ontwikkeling van datawetenschappers van TRADUS.

Met slechts enkele muisklikken vinden kopers op TRADUS de juiste bedrijfsvoertuigen voor hen tegen de beste prijs uit een uitgebreid wereldwijd aanbod. Praktische zoekfilters en intuïtieve navigatie vereenvoudigen het zoeken. Een interactieve kaart toont waar het voertuig zich bevindt en maakt het gemakkelijk om de locatie van de verkoper te identificeren – of het nu om de hoek is of in het buitenland.

TRADUS maakt deel uit van de bedrijfsportefeuille van de OLX Group. De OLX Group is het leidende online marktplatform in opkomende markten. Hier zijn 19 markten en meer dan 350 miljoen kopers verenigd onder één dak. Het bedrijf is actief in meer dan 40 markten op vijf continenten en is nummer 1 in enkele van 's werelds grootste opkomende markten zoals Rusland, India en Brazilië.

Volg TRADUS via: facebook | linkedin | youtube | instagram
Laatste persberichten
Vrachtwagens en bestelwagens worden duurder dan trekkers

Contentbureauwww.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nl