www.lubbersdejong.nlwww.LVTPR.comwww.marcommit.nlHerken zakelijke websitebezoekers

HashiCorp bedrijfsprofiel

Logo HashiCorp
HashiCorp is de leider in multi-cloud infrastructuur automatiseringssoftware. De HashiCorp software suite stelt organisaties in staat om consistente workflows toe te passen voor het leveren, beveiligen, verbinden en uitvoeren van elke infrastructuur voor elke toepassing. HashiCorp's open source tools Vagrant™, Packer™, Terraform, Vault, Consul en Nomad worden elk jaar tientallen miljoenen keren gedownload en worden in grote lijnen overgenomen door de Global 2000. Enterprise-versies van deze producten verbeteren de open-sourcetools met functies die samenwerking, operations, governance en multi-datacenterfunctionaliteit bevorderen. Het bedrijf heeft zijn hoofdkantoor in San Francisco, hoewel 85 procent van de werknemers van HashiCorp op afstand werkt, strategisch verspreid over de hele wereld. HashiCorp wordt gesteund door de Venture Partners van Bessemer, Franklin Templeton, Geodetisch Kapitaal, GGV Kapitaal, IVP, Mayfield, Redpoint Ventures, de fondsen en de rekeningen van de Prijs van T. Rowe, en Ware Ventures.

KvK

Volg HashiCorp via: facebook | twitter | linkedin | youtube | blog
Laatste persberichten
HashiCorp voegt identiteitsgebaseerde Security as a Service toe aan HashiCorp Cloud Platform