Contentbureauwww.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nl

Snowflake bedrijfsprofiel

Logo Snowflake
Het cloud- dataplatform van Snowflake doorbreekt de barrières die het organisaties van alle formaten onmogelijk maakten om de werkelijke waarde uit hun data te halen. Duizenden klanten implementeren Snowflake om hun bedrijven verder te ontwikkelen dan ooit mogelijk was, door alle inzichten uit al hun data van al hun zakelijke gebruikers te verkrijgen. Snowflake voorziet organisaties van een enkel, geïntegreerd platform dat het voor de cloud ingerichte data-warehouse levert; onmiddellijke, veilige en gecontroleerde toegang tot hun hele datanetwerk; en een kernarchitectuur die een veelvoud aan verschillende soorten data-workloads mogelijk maakt, inclusief een enkel platform voor het ontwikkelen van moderne datatoepassingen.

KvK

Volg Snowflake via: twitter | linkedin | youtube | blog
Laatste persberichten
Snowflake kondigt nieuwe fase van samenwerking met Salesforce aan om zakelijke transformaties van klanten met data te versterken