Contentbureauwww.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nlContentbureau

Coach Circle bedrijfsprofiel

Logo Coach Circle
Wij zijn Coach Circle, hét coachplatform van Nederland. Ons bedrijf hebben wij niet alleen voor onszelf. De basis motivatie die wij hebben is om het leven van anderen beter te maken. Wij zijn op een missie om hét fundament te leggen voor een gelukkiger leven, diep van binnenuit. Wij maken een professioneel coachtraject toegankelijk, laagdrempelig en overzichtelijk. Met zicht op kwaliteit. Hierdoor kunnen mensen die op zoek zijn naar een coach zelf de regie nemen bij het maken van de keuze voor de coach die bij hen past. Daarnaast ontzorgt Coach Circle coaches bij het vergroten van hun online bereik en het runnen van hun coachpraktijk, zodat zij kunnen doen waar ze waanzinnig goed in zijn; het coachen van mensen.

info@coachcircle.nl

KvK

Volg Coach Circle via: facebook | linkedin | blog | instagram
Laatste persberichten