www.EVENTIVE.nlwww.lubbersdejong.nlContentbureauwww.marcommit.nl

Siemens Mobility B.V. bedrijfsprofiel

Logo Siemens Mobility B.V.
Siemens Mobility is een separaat beheerde onderneming van Siemens AG. Siemens Mobility is al meer dan 160 jaar marktleider op het gebied van transportoplossingen en is voortdurend bezig met het innoveren van haar portfolio op het gebied van rollend materieel, spoorautomatisering en elektrificatie, turnkey systemen, intelligente verkeerssystemen evenals gerelateerde diensten. Met digitalisering stelt Siemens Mobility aanbieders van mobiliteitsdiensten wereldwijd in staat om infrastructuur intelligent te maken, de waarde gedurende de gehele levenscyclus duurzaam te verhogen, de passagierservaring te verbeteren en beschikbaarheid te garanderen. In het boekjaar 2019, dat eindigde op 30 september 2019, boekte de voormalige Siemens Mobility Division een omzet van €8,9 miljard en had wereldwijd ongeveer 36.800 werknemers.

KvK

Volg Siemens Mobility B.V. via: facebook | twitter | linkedin | instagram