www.EVENTIVE.nlwww.marcommit.nlHerken zakelijke websitebezoekerswww.lubbersdejong.nl

Greenhouse Datacenters bedrijfsprofiel

Logo Greenhouse Datacenters
Greenhouse Datacenters is opgericht in 2013 en biedt als Nederlandse datacenter ontwikkelaar/operator momenteel twee colocatie datacenters in Naaldwijk, in het Westland. Greenhouse is ecologisch georiënteerd. Dit komt onder andere tot uitdrukking in een energiezuinige Power Usage Effectiveness (PUE) waarde van 1,2. Ook zijn de datacenters onafhankelijk gecertificeerd voor duurzaamheid (ISO 14001), evenals voor ISO 9001, ISO 27001 en PCI DSS.

De twee datacenters van Greenhouse, DC 1 en Greenhouse DC 2, hebben een gelaagde security conform Europese EN 50600 richtlijnen en bieden 24/7 on-site support. De colocatie faciliteiten zijn redundant verbonden met de regio en de wereld via meer dan 10 carriers, cloud on-ramps, ultra-lage latency verbindingen met Amsterdam, alsmede toegang tot Europese internet exchanges. Daarnaast biedt Greenhouse satellietschoteldiensten. Met satelliet feeds. En tevens 10 Gigabit lage latency straalverbindingen, ten behoeve van bijvoorbeeld back-up, archivering en disaster recovery voor bedrijven in de regio’s Westland, Rotterdam en Den Haag.

+31 174 - 200 222
info@greenhousedatacenters.nl

KvK

Volg Greenhouse Datacenters via: facebook | twitter | linkedin