www.lubbersdejong.nlwww.LVTPR.comwww.marcommit.nlHerken zakelijke websitebezoekers

Greenhouse Datacenters bedrijfsprofiel

Logo Greenhouse Datacenters
Greenhouse Datacenters, opgericht in 2013, is een Nederlandse datacenter ontwikkelaar/operator die momenteel twee colocatie datacenters aanbiedt in Naaldwijk, Nederland, in de regio Rotterdam/Den Haag. Greenhouse weet een energie-efficiënte Power Usage Effectiveness (PUE) waarde van 1,15 te behalen. De colocatie datacenters van het bedrijf zijn onafhankelijk geaccrediteerd en gecertificeerd voor ISO 9001, ISO 14001, ISO 27001 en PCI DSS. De twee datacenters van Greenhouse, DC 1 en DC 2, hebben gelaagde beveiliging in overeenstemming met de Europese EN 50600-richtlijnen en bieden 24/7 on-site ondersteuning. De colocatie faciliteiten zijn redundant verbonden met de regio en de wereld via meer dan 10 carriers, cloud on-ramps, ultra-lage latency verbindingen naar Amsterdam, alsmede Europese Internet exchanges.

+31 174 - 200 222
info@greenhousedatacenters.nl

KvK

Volg Greenhouse Datacenters via: facebook | twitter | linkedin