www.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nlwww.LVTPR.comHerken zakelijke websitebezoekers

Nationale Flexplek Test bedrijfsprofiel

Logo Nationale Flexplek Test
WAT IS DE NATIONALE FLEXPLEK TEST?

Elke dag werken op een vaste plek en op één locatie? Dat is helemaal niet efficiënt. Een vaste werkplek is ook helemaal niet nodig. Zelfstandige professionals – van ZZPer tot corporate carrière tijger – redden zich uitstekend met een goede laptop, WiFi, een inspirerende omgeving én koffie. Van een hip koffietentje, een oud grachtenpand dat is omgetoverd in een professioneel open werklocatie tot een innovatieve business center of gewoon thuis. Werken kan overal. Maar wat is nu de beste flexplek van Nederland?

Dat gaan we testen tijdens de Nationale Flexplek Test. Na de nominaties reist een testteam dwars door Nederland om dé beste flexplek van 2020 te vinden. Hoe snel is het internet? Kun je een vergaderruimte afhuren? Zit je op een pijn-in-mijn-lijf werkstoel of lig je lekker uitgeteld op een loungebank? Hoe is de bereikbaarheid? En wat kost de koffie? Het testteam gaat gewapend met een uitgebreide test op pad om elke werkplek tot in de puntjes te beoordelen.

Daarbij nemen we in de 2020 editie, de derde, van de Nationale Flexplek Test natuurlijk ook de werkplek thuis mee. Zelfs managers en opdrachtgevers die moeite hadden met ‘werken op afstand’ zijn gedwongen door de situatie nu helemaal ‘om’. Dus ook je werkplek thuis komt in aanmerking voor de titel ‘beste flexplek van Nederland’.

KvK

Volg Nationale Flexplek Test via: twitter | blog | instagram