www.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nlContentbureauHerken zakelijke websitebezoekers

Keepyourbusinessgoing.com B.V. bedrijfsprofiel

Logo Keepyourbusinessgoing.com B.V.
Keep Your Business Going is een nieuwe webshop met slimme toepassingen voor de preventie van de verspreiding van het coronavirus in het bedrijfsleven. Ondernemers zijn druk bezig met het opnieuw opstarten van hun business en willen hun werkvloer ‘corona-proof’ maken. Wat voor de één het ’nieuwe normaal’ is, zal voor de ander abnormaal blijven, maar er moeten hoe dan ook maatregelen getroffen worden om verspreiding van het coronavirus tegen te gaan. Keep Your Business Going draagt bij aan het weer op volle kracht laten draaien van verschillende bedrijven. De producten uit de webshop bieden veiligheid voor bedrijven en hun werknemers en bezoekers in de nieuwe anderhalve meter samenleving, zodat iedereen de maatregelen van de overheid gemakkelijker kan naleven.

Laatste persberichten
Bluetooth buttons helpen met anderhalve meter afstand houden

Webshop met producten ter preventie van corona verspreiding helpt ondernemers aan de 1,5 meter-samenleving te voldoen
Bedrijfslocatie