www.lubbersdejong.nlwww.LVTPR.comHerken zakelijke websitebezoekerswww.marcommit.nl

JADS bedrijfsprofiel

Logo JADS
Bij JADS, een samenwerking van de Tilburg University en TU/e, wordt sinds 2016 onderzoek verricht en onderwijs gegeven op het gebied van data science, met Crime & Safety als één van de focusgebieden.

In nauwe samenwerking met stakeholders uit het bedrijfsleven, maatschappelijke organisaties en de overheid wordt er gewerkt aan het ontwikkelen van baanbrekende inzichten. Het JADS data science onderzoek legt verbanden tussen wiskundige- en computerwetenschappelijke beginselen en actuele maatschappelijke vraagstukken op juridisch, economisch- en sociaal wetenschappelijk gebied. Onze onderzoekers zijn allen experts in het toepassen van big data bij het optimaliseren van business- en maatschappelijke modellen en besluitprocessen.

Laatste persberichten
JADS onderzoekt data science en ondermijnende criminaliteit in nieuw Centrum voor de studie van Ondermijning

JADS en KPN gaan samenwerking aan met ICAI voor onderzoek en ontwikkeling in AI Lab
Bedrijfslocatie