www.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nlContentbureauHerken zakelijke websitebezoekers

FIQAS Software B.V. bedrijfsprofiel

Logo FIQAS Software B.V.
FIQAS Software levert software systemen en managed services voor veelal complexe tarifering-, facturatie- en (minnelijke) incassoprocessen. Dankzij de flexibiliteit en schaalbaarheid van de Abillity software kunnen klanten van FIQAS snel nieuwe diensten en acties lanceren want tijdige en correcte facturatie en incasso blijven gewaarborgd. Tot de klanten van FIQAS behoren service providers (voice, data & video), aanbieders van online diensten/e-commerce, mobiliteitsdiensten (brandstof en parkeren), logistieke partijen (postpakketten, zendingen en havengelden) en utilities. Voorbeelden van klanten zijn naast OLX: PostNL, KPN, eBay, Simpel, hollandsnieuwe en Havenbedrijf Rotterdam. De oplossingen van FIQAS worden inmiddels op vijf continenten ingezet. In 2019 behaalde FIQAS een derde plaats in de Main Software 50, waarmee het bedrijf zich profileerde als een van de meest succesvolle zelfstandige softwarebedrijven van Nederland.

KvK

Volg FIQAS Software B.V. via: facebook | twitter | linkedin
Laatste persberichten
Greenchoice kiest voor creditmanagementoplossing van FIQAS