www.marcommit.nlwww.EVENTIVE.nlwww.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nl

Caro Health bedrijfsprofiel

Logo Caro Health
Caro Health is een innovatief en snelgroeiend eHealth bedrijf met een ambitieuze missie; het leven van patiënten en zorgverleners verbeteren door hen optimaal op afstand te laten samenwerken. Caro Health gelooft in een toekomst waarin patiënten steeds beter geïnformeerd zijn en waarin zorgverleners beschikken over digitale tools om de resultaten en ervaringen van hun patiënten continu te verbeteren. Daarom is Caro in het leven geroepen: een digitale zorgassistent voor elke patiënt. Inmiddels maken het Amsterdam UMC, Annatommie mc, Movamento, Worldeye Amsterdam, AZ West (België), AZ Jan Portaels (België) en MegaGen al gebruik van de oplossing.

Caro Health is in 2019 opgericht door Thomas Goijarts en Matthew de Nobrega en is gevestigd in Amsterdam.

contact@caro.health

KvK

Volg Caro Health op: twitter | linkedin
Laatste persberichten