www.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nlwww.EVENTIVE.nlwww.LVTPR.nl

ShopTiming bedrijfsprofiel

Logo ShopTiming
ShopTiming is een initiatief van Moos de Winter, Uri Cohen, Raphael Rubens en Noam Blitz en biedt winkeliers, retailers en ketens kosteloze oplossingen voor timeslot management. De winkelier maakt zijn eigen timeslots op basis van de maximaal toegestane klantaantallen in de winkel en de gemiddelde winkeltijd van de klant. De klanten kunnen vervolgens een winkel vinden en een timeslot naar keuze reserveren. ShopTiming maakt gebruik van een optimalisatie-algoritme. Hierdoor voorkomen we rijvorming en wordt klant bezoek door de dag heen gespreid. Ook zorgt het ervoor dat er niet teveel mensen tegelijkertijd de winkel betreden.

Het platform is ook zeer flexibel en kan ingesteld worden naar wens van de winkelier. De winkelier kan ervoor kiezen om zowel reserveringen binnen te laten als vrije inloop klanten

Moos de Winter
moos@shoptiming.com

KvK