www.lubbersdejong.nlwww.EVENTIVE.nlHerken zakelijke websitebezoekerswww.marcommit.nl

CBRE bedrijfsprofiel

Logo CBRE
Wij zijn een internationale vastgoed- en huisvestingsadviseur met alle vastgoedexpertise in eigen huis. We richten ons op commercieel vastgoed in alle sectoren, zoals kantoren, winkels en winkelcentra, industrieel en logistiek vastgoed, hotels, woningcomplexen en zorgvastgoed.

Onze missie: meerwaarde creëren voor uw vastgoed en huisvesting.

We doen dit voor eigenaren, gebruikers en financiers van commercieel vastgoed. Als strategisch adviesbureau met experts op alle terreinen bieden wij u dé oplossing voor uw vraagstuk vanuit een integrale visie. U profiteert van onze gedegen marktkennis, internationale netwerk en schaalgrootte. Samenwerken op het gebied van vastgoed levert dan werkelijk toegevoegde waarde.

Hard werken en samen successen vieren met elkaar. Met 1.450 professionals in Nederland werken we vanuit vestigingen in Amsterdam, Den Haag, Eindhoven, Rotterdam, Schiphol-Rijk, Utrecht en Zwolle.

Bekijk onze vacatures en lees vooral de verhalen van onze eigen medewerkers om te zien hoe zij werken bij CBRE ervaren.

Laatste persberichten
Aandacht voor sociaal kapitaal essentieel bij ‘hybride werken’

CBRE: “Kantoren nu corona-proof maken is niet goed genoeg”
Bedrijfslocatie