www.lubbersdejong.nlwww.LVTPR.comwww.marcommit.nlHerken zakelijke websitebezoekers

Tanium bedrijfsprofiel

Logo Tanium
Tanium biedt een bewezen endpoint management- en security-platform dat gebouwd is voor veeleisende IT-omgevingen. Veel van de grootste en meest ontwikkelde bedrijven ter wereld, inclusief meer dan de helft van de Fortune 100, top retailers, financiële instellingen en zes divisies van de Amerikaanse strijdkrachten vertrouwen op Tanium voor het maken van belangrijke beslissingen, om efficiënt en effectief te kunnen opereren en bestand te zijn tegen verstoringen. Tanium neemt voor het vijfde jaar op rij een plek in op de Forbes Cloud 100-lijst van ‘Top 100 Private Companies In Cloud Computing’ en de 10e plek op de FORTUNE-lijst van de ‘100 Best Medium Workplaces’.

KvK

Volg Tanium via: twitter | linkedin
Laatste persberichten
Voormalige US Secretary of Defense Ash Carter treedt toe tot Board of Directors van Tanium