Herken zakelijke websitebezoekerswww.marcommit.nlContentbureauwww.lubbersdejong.nl

SmartEagle bedrijfsprofiel

Logo SmartEagle
Het Amsterdamse bedrijf SmartEagle is in 2018 opgericht als spin-off uit het IoT-bedrijf Evalan. SmartEagle levert Smart Sensing oplossingen voor smart buildings en vastgoedbedrijven. Het bedrijf zet haar artificial intelligence (AI) software in om in combinatie met Internet of Things (IoT) smart building applicaties te ontwikkelen. Met de Workspace Finding Tool kunnen medewerkers binnen grote kantoren makkelijk een vrije werkplek vinden. Het Facility Manager Occupancy Dashboard geeft de facilitymanager handvatten voor een beter gebruik van de kantoorruimte. De Distance Sensor zorgt ervoor dat realtime en, zonder devices zoals smartphones, wordt gemeten of personen in een ruimte zich wel aan de anderhalve meter afstand (kunnen) houden.

contact@smarteagle.nl

KvK

Volg SmartEagle via: twitter | linkedin
Laatste persberichten