www.LVTPR.comwww.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nlHerken zakelijke websitebezoekers

Infolearn bedrijfsprofiel

Logo Infolearn
Wij geloven dat mensen die zich continu blijven ontwikkelen zekerder zijn over zichzelf en hun handelen, gelukkiger zijn en beter presteren in hun werk. De innovatieve leer- en ontwikkeloplossing van Infolearn speelt in op zowel de praktische als strategische uitdagingen binnen het domein leren en ontwikkelen.

Met een enthousiast team van 30 ervaren consultants, onderwijskundigen, relatiemanagers, ontwikkelaars en vormgevers hebben wij dé experts in huis waarmee we op efficiënte wijze onze oplossing implementeren.

Door de modulaire opbouw van de software bieden we een geïntegreerde totaaloplossing aan die veel verder gaat dan het gemiddelde LeerManagementSysteem (LMS). Verschillende functionaliteiten, zoals Performance Support en strategische personeelsplanning, kunnen eenvoudig worden toegevoegd. Zo wordt de persoonlijke ontwikkeling van werknemers inzichtelijk, ontstaat er ruimte voor talent en doorgroei en kan teamontwikkeling gestimuleerd worden. Mede daarom sluit onze oplossing naadloos aan op de leer- en ontwikkelambities, maar ook het compliance-management van organisaties in een groot aantal sectoren, waaronder:
  • Zakelijke dienstverlening
  • Transport & logistiek
  • Cure (ziekenhuizen & revalidatie)
  • Care (VVT & gehandicaptenzorg)
  • (Semi-)overheid
Binnen deze sectoren kozen ruim 150 organisaties voor Infolearn omdat zij, naast een toekomstgerichte oplossing, op zoek waren naar een veelzijdige partner in leren en ontwikkelen waarmee een duurzame samenwerking, groei en doorontwikkeling zeker wordt gesteld. Dat deze formule succesvol is blijkt uit onze positieve samenwerking met organisaties zoals UMC Utrecht, Teijin Aramid, ProRail, Detailresult Groep en diverse zorginstellingen en gemeenten in Nederland en België.

info@infolearn.nl

Volg Infolearn via: twitter | linkedin
Laatste persberichten
Partners VIVES en Infolearn gaan e-learning voor ruim 75.000 zorgkundigen verzorgen omwille van nieuwe wetgeving