www.marcommit.nlwww.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nlwww.EVENTIVE.nl
2496 volgers blijven op de hoogte!

Portera bedrijfsprofiel

Logo Portera
Portera is de expert op het gebied van de ontwikkeling en implementatie van maatwerkapplicaties voor de FMCG-markt. Onder het motto ‘Putting technology to work’ ontwikkelt Portera digitale strategieën gericht op commerciële groei. Veel organisaties bevinden zich middenin een digitale transformatie. Door de juiste combinatie van data, technologie en strategie staat Portera organisaties in heel Europa hierin bij. Kenmerkend voor Portera is dat door nauwe samenwerking in multidisciplinaire teams complexe IT-vraagstukken begrijpelijk worden gemaakt. Zo kunnen klanten zelf actief bijdragen aan de beste oplossing en blijven zij optimaal in control. Momenteel bestaat het team uit meer dan 300 adviseurs en engineers en partners die opereren vanuit Amsterdam, Londen en Istanbul.

Portera is in 2019 door FD Gazellen verkozen tot een van de snelst groeiende bedrijven van Nederland.

T : +31 (0) 88 506 06 90
E : info@portera.nl
W :

Volg Portera op: facebook | twitter | linkedin | blog
Laatste persberichten
Portera Technology en Supply Chain Wizard bundelen krachten voor digitalisering supply chains
Bedrijfslocatie

Contentbureauwww.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nlwww.EVENTIVE.nl