www.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nlHerken zakelijke websitebezoekerswww.LVTPR.com

Secureworks bedrijfsprofiel

Logo Secureworks
Secureworks (NASDAQ: SCWX) is een vooraanstaand wereldwijd cybersecurity-bedrijf dat organisaties in een digitaal verbonden wereld beschermt. We combineren zichtbaarheid van duizenden klanten, machine learning en automatisering van ons toonaangevende Secureworks Counter Threat Platform met bruikbare inzichten van ons team van toponderzoekers, analisten en consultants om een krachtig netwerkeffect te creëren dat onze klanten steeds beter beschermt. Door gegevens van elke bron, waar dan ook, te bundelen en te analyseren, voorkomen we inbreuken op de beveiliging. We detecteren kwaadwillige activiteiten in realtime, reageren snel en voorspellen opkomende bedreigingen. Wij bieden onze klanten een cyberbeveiliging die collectief slimmer is. Exponentieel veiliger.

Volg Secureworks via: facebook | twitter | linkedin
Laatste persberichten
Secureworks erkend als Leader door IDC MarketScape

Secureworks heeft vandaag de cijfers voor het tweede kwartaal van 2021 bekendgemaakt