www.marcommit.nlHerken zakelijke websitebezoekerswww.lubbersdejong.nlContentbureau

Secureworks bedrijfsprofiel

Logo Secureworks
Secureworks (NASDAQ: SCWX) is een vooraanstaand wereldwijd cybersecurity-bedrijf dat organisaties in een digitaal verbonden wereld beschermt. We combineren zichtbaarheid van duizenden klanten, machine learning en automatisering van ons toonaangevende Secureworks Counter Threat Platform met bruikbare inzichten van ons team van toponderzoekers, analisten en consultants om een krachtig netwerkeffect te creëren dat onze klanten steeds beter beschermt. Door gegevens van elke bron, waar dan ook, te bundelen en te analyseren, voorkomen we inbreuken op de beveiliging. We detecteren kwaadwillige activiteiten in realtime, reageren snel en voorspellen opkomende bedreigingen. Wij bieden onze klanten een cyberbeveiliging die collectief slimmer is. Exponentieel veiliger.

Volg Secureworks via: facebook | twitter | linkedin
Laatste persberichten
Secureworks ziet niet alleen consumenten, maar ook bedrijven riscio lopen tijdens feestdagen

Secureworks levert nieuwe security-analysefuncties voor Threat Detection and Response om te voldoen aan klantvraag naar een alternatief voor SIEM