www.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nlwww.EVENTIVE.nlContentbureau
2496 volgers blijven op de hoogte!

Secureworks bedrijfsprofiel

Logo Secureworks
Secureworks (NASDAQ: SCWX) is een vooraanstaand wereldwijd cybersecurity-bedrijf dat organisaties in een digitaal verbonden wereld beschermt. We combineren zichtbaarheid van duizenden klanten, machine learning en automatisering van ons toonaangevende Secureworks Counter Threat Platform met bruikbare inzichten van ons team van toponderzoekers, analisten en consultants om een krachtig netwerkeffect te creëren dat onze klanten steeds beter beschermt. Door gegevens van elke bron, waar dan ook, te bundelen en te analyseren, voorkomen we inbreuken op de beveiliging. We detecteren kwaadwillige activiteiten in realtime, reageren snel en voorspellen opkomende bedreigingen. Wij bieden onze klanten een cyberbeveiliging die collectief slimmer is. Exponentieel veiliger.

W :

Volg Secureworks op: facebook | twitter | linkedin
Laatste persberichten
Secureworks steunt organisaties die cybersecurity nu hard nodig hebben

Securework en VMware brengen zichtbaarheid en beveiliging naar openbare cloud-implementaties
Bedrijfslocatie

www.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nlContentbureauwww.marcommit.nl