Herken zakelijke websitebezoekerswww.marcommit.nlwww.LVTPR.comwww.lubbersdejong.nl

Banking Circle bedrijfsprofiel

Logo Banking Circle
Banking Circle is aanbieder van innovatieve financiële infrastructuur voor betaalinstellingen en banken. Als een organisatie met bankvergunning en zonder legacy-systemen, biedt Banking Circle betaalinstellingen en banken de mogelijkheid om snel en tegen lage kosten in te springen op kansen in de nieuwe economie. Daarbij profiteren de klanten van Banking Circle van hoge compliance en beveiliging standaarden. Ook is er rechtstreekse toegang tot clearing. De technologie van Banking Circle draagt bij aan financiële inclusie door duizenden bedrijven in staat te stellen om internationaal te handelen op een manier die niet eerder mogelijk was. Dat geldt voor alles van bankrekeningen en leningen, tot internationale betalingen, het verwerken van transacties en valutahandel. Banking Circle is eigendom van EQT VIII, EQT Ventures en de oorspronkelijke oprichters. Het hoofdkantoor is gevestigd in Luxemburg. Banking Circle beschikt daarnaast over kantoren in Denemarken, Duitsland, het Verenigd Koninkrijk en Nederland.

Volg Banking Circle via: twitter | linkedin | youtube
Laatste persberichten
Novalnet sluit partnership met Banking Circle

Banking Circle voegt lokale uitbetalingen in Poolse Zloty toe aan betaalmogelijkheden