www.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nlwww.LVTPR.comwww.marcommit.nl
2499 volgers blijven op de hoogte!

Banking Circle bedrijfsprofiel

Logo Banking Circle
Banking Circle is aanbieder van een financiële infrastructuur voor betalingsbedrijven en banken. Als bank met een volledige vergunning en zonder legacy-systemen biedt Banking Circle betalingsbedrijven en banken de mogelijkheid om snel en tegen lage kosten in te springen op kansen in de nieuwe economie. Daarbij profiteren de klanten van Banking Circle van compliance en goede beveiliging. Dit is mogelijk dankzij rechtstreekse transactieverwerkingssystemen waar geen legacy aan te pas komt. De oplossingen van Banking Circle dragen bij aan financiële inclusie door duizenden bedrijven in staat te stellen om grensoverschrijdende transacties te voltrekken op een manier die eerder niet mogelijk was. Dat geldt voor alles van het openingen van bankrekeningen en het afsluiten van leningen tot internationale betalingen, verwerken van transacties, hedging en compliance. Banking Circle is het eigendom van EQT VIII, EQT Ventures en de oorspronkelijke oprichters. Het hoofdkantoor is gevestigd in Luxemburg. Banking Circle beschikt daarnaast over kantoren in Denemarken, Duitsland, het Verenigd Koninkrijk en Nederland.

W :

Volg Banking Circle op: twitter | linkedin | youtube