www.LVTPR.comwww.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nlwww.EVENTIVE.nl

BITO Systems nv bedrijfsprofiel

Logo BITO Systems nv
BITO-Lagertechnik Bittmann GmbH uit Meisenheim blaast dit jaar 175 kaarsen uit. We schrijven 1845. Leopold Bittmann is amper 17. Zijn ondernemershart pompt. En hoe. Leopold richt zijn eigen bedrijf op. 175 jaar later is BITO nog altijd in familiebezit. Het heeft meer dan 1000 medewerkers in dienst, in 20 landen. Huidig eige-naar Fritz August Bittmann viert zijn bedrijfsjubileum. 60 jaar geleden, op 1 augustus 1959, werd hij de vierde generatie Bittmann aan de top van het bedrijf. Fritz was er toen 23. Samen met zijn vader wist hij het familie-bedrijf naar de top van de wereld van de magazijninrichting te leiden. Inmiddels is BITO uitgegroeid tot een multinational. Het bedrijf is een internationale klepper en ambassadeur als het gaat over totaalleverancier van oplossingen bij magazijninrichting. Het is een van de marktleiders in magazijnstellingen, bakken-, pick- en transportsystemen voor alle industrieën. BITO Systems nv is het BeNe-filiaal van de gelijknamige Duitse produ-cent van magazijninrichting en heeft kantoren in Aartselaar (België) en Etten-Leur (Nederland).

info.be-nl@bito.com

Volg BITO Systems nv via: facebook | linkedin | youtube