www.LVTPR.comwww.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nlContentbureau

Diamanti bedrijfsprofiel

Logo Diamanti
Diamanti levert het enige, voor enterprise Kubernetes ontwikkelde platform met geïntegreerde functionaliteit, gericht op on-premise en public cloud omgevingen. Het biedt infrastructuurarchitecten, IT-manager en applicatiebeheerders prestaties, eenvoud, beveiliging en bedrijfsgerichte functies voor het snel operationeel in gebruik nemen van cloud-native applicaties. Diamanti voorziet de afnemers in de bedrijfsomgeving van een oplossing met de laagste TCO (Total cost of ownership) bij het toepassen van de meest veeleisende bedrijfsapplicaties. De onderneming heeft een hoofdkantoor in San Jose, Californië. Diamanti is opgericht met de financiële ondersteuning van de investeringsmaatschappijen ClearSky, CRV, Engineering Capital, Goldman Sachs, GSR Ventures, Northgate Capital, Threshold Ventures (voorheen DFJ Venture), en Translink Capital.

Volg Diamanti via: facebook | twitter | linkedin
Laatste persberichten
Spektra 3.0: eerste Kubernetes beheerplatform voor stateful applicaties

Diamanti in Europa commercieel versterkt