www.EVENTIVE.nlwww.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nlContentbureau

Auth0 bedrijfsprofiel

Logo Auth0
Auth0 is het eerste identiteitsmanagementplatform voor appbouwers, en de enige identiteitsoplossing die nodig is voor op maat gemaakte applicaties. Missie van het bedrijf is het beschermen van identiteiten wereldwijd, zodat innovators kunnen blijven innoveren. Auth0 biedt de eenvoud, schaalbaarheid en expertise om identiteiten te schalen en beschermen in elke applicatie, voor elke doelgroep. Auth0 beveiligt elke dag meer dan honderd miljoen logins. Zo biedt het bedrijven het vertrouwen om betrouwbare en eersteklas digitale ervaringen aan te bieden aan hun klanten wereldwijd.

Laatste persberichten
Onderzoek Auth0: meeste applicatieontwikkelteams vertrouwen meer op SaaS-services dan op intern bouwen

Auth0 verwelkomt CFO van Smartsheet als nieuw directielid

Auth0 gaat samenwerking aan met Datadog voor near-realtime levering bedrijfskritische identiteitsgegevens