www.lubbersdejong.nlHerken zakelijke websitebezoekerswww.LVTPR.comwww.marcommit.nl

nCipher Security bedrijfsprofiel

Logo nCipher Security
nCipher Security, een Entrust Datacard bedrijf, is een belangrijke speler in de general-purpose hardware security module (HSM) markt. Het bedrijf stelt zijn klanten in staat controle te hebben over hun bedrijfskritische informatie en applicaties. Naast dat het hedendaagse fast-moving digitale milieu klanttevredenheid vergroot, een concurrerend voordeel biedt en de operationele effectiviteit vergroot, vermenigvuldigd het ook de beveiligingsrisico’s. Onze cryptografische oplossingen beveiligen opkomende technieken zoals de cloud, IoT, blockchain en digitale betalingen en helpen te voldoen aan compliance wetgeving. We maken hiervoor gebruik van onze bewezen technologie, waarvan organisaties wereldwijd afhankelijk zijn, om bescherming te bieden tegen bedreigingen omwille van gevoelige data, netwerk communicatie en enterprise infrastructuur. We leveren vertrouwen voor bedrijfskritische applicaties, zorgen ervoor dat de integriteit van uw data beschermd blijft en geven u volledige controle - vandaag, morgen, altijd.

sales@ncipher.com

Volg nCipher Security via: facebook | twitter | linkedin | youtube | instagram