www.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nlwww.EVENTIVE.nlwww.marcommit.nl
2488 volgers blijven op de hoogte!

Camarate ICT bedrijfsprofiel

Logo Camarate ICT
Camarate ICT gaat dagelijks de uitdaging aan om ICT weer herkenbaar en toegankelijk te maken voor iedereen. Dit doen wij onder andere door onze kennis te delen met onze relaties middels verschillende ronde tafel sessies en het organiseren van inspiratie-avonden in ons ICT Café. Mede dankzij het volgen van diverse seminars en de korte lijnen met onze partners, blijven wij altijd on-top-of de laatste vernieuwingen binnen ICT. Onze Noord-Hollandse nuchterheid zorgt er weer voor dat de vertaling hiervan weer helder is voor al onze relaties.

Wij werken met gecertificeerde professionals, bovendien wordt nauw samengewerkt met gerenommeerde organisaties waaronder Microsoft, VMware, Netapp, Cisco en HP en verscheidene andere bepalende partners in de ICT sector.

Camarate ICT heeft een compleet en uitgebalanceerd ICT dienstenpakket met als doel bedrijven te ondersteunen in hun Automatisering- en Informatiseringvraagstukken. Wij zijn als het ware een ´one stop shop ICT kennishuis´ en alle diensten hebben als kracht dat het 100% integraal toepasbaar is met elkaar; Advies, Ontwerp & Architectuur, Bouw & Ontwikkeling, Hosting & Beheer en Training & Opleiding.

Waarom werken bij Camarate ICT?

Je komt werken bij een ambitieuze en ondernemende ICT dienstverlener met nieuwe mogelijkheden voor de toekomst. Wij bedienen diverse klanten binnen het MKB, grootbedrijf en internationale bedrijven. Met een gezellig en ondernemend team werken wij met elkaar aan de groei van het bedrijf en aan jouw ambities. Kennis delen en leren van elkaar is ons bestaansrecht, dit merk je ook in de kennissessies die wij regelmatig organiseren en waarin jij een belangrijke bijdrage kan leveren. Initiatief nemen, daar houden wij van. Als je verder wilt groeien of een goed idee hebt, dan staan wij daarvoor open en gaan wij daar samen mee aan de slag. Je komt tenslotte terecht in een ondernemend bedrijf! Plezier hebben met elkaar en in je werk vinden wij belangrijk.

T : +31 228-712390
E : info@camarateict.nl
W :

Volg Camarate ICT op: facebook | linkedin
Laatste persberichten
Unieke samenwerking binnen ICT-branche creëert nieuwe topspeler
Bedrijfslocatie

www.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nlContentbureauwww.marcommit.nl