www.marcommit.nlHerken zakelijke websitebezoekerswww.lubbersdejong.nlContentbureau

Topbloemen.nl bedrijfsprofiel

Logo Topbloemen.nl
Edwin van Arkel heeft als passie mensen blij maken met bloemen. Daarom richtte hij in 1999 e-commerce bedrijf Topbloemen op. Dé nummer 1 in bloemen zorgt ervoor dat de klant het boeket naar smaak vindt en dat een van de vijfhonderd lokale bloemisten deze persoonlijk naar hen toe brengt. Topbloemen.nl is online marktleider in het bezorgen van bloemen in Nederland. Met een jaaromzet van ruim 50 miljoen euro verzendt het bedrijf meer dan 1 miljoen boeketten naar particulieren en bedrijven.

De kwaliteit van de boeketten en de snelheid van bezorgen vallen veel mensen op. Zo is Topbloemen de afgelopen jaren de vaste bloemensponsor geworden van All You Need Is Love (televisieprogramma met Robert ten Brink) en De Leukste Moeder Van Nederland (programma van radiozender 100%NL). Daarnaast is Topbloemen het eerste bloemenbezorgbedrijf dat op Moederdag verse boeketten bezorgt bij alle oma's, tantes en andere moeders.

088 - 110 8000

KvK