www.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nlContentbureauwww.marcommit.nl
2489 volgers blijven op de hoogte!

Digital Days bedrijfsprofiel

Logo Digital Days
De Digital Days bestaan uit drie onderdelen; een Tech Day, Hackathon en Game Battle. Tijdens de Tech Day worden de scholieren in masterclasses geïnspireerd door nieuwe technologieën, zoals Artificial Intelligence, Internet of Things en Augmented Reality. Vervolgens gaan ze onder begeleiding van experts uit de praktijk in teams aan de slag om innovatieve oplossingen te bedenken voor technische vraagstukken. Dit jaar ligt de nadruk op de Regio Deal, die een regionale aanpak voorstelt om de overgang naar een duurzaam en gezond voedselsysteem te versnellen.

Aan het einde van de dag worden de ideeën gepitcht voor een jury bestaande uit directie van onderwijs, bedrijfsleven en overheden. Tegelijkertijd breken studenten hun brein tijdens de Hackathon waarin zij toewerken naar het opleveren van een prototype voor een technisch en maatschappelijk vraagstuk uit de regio. Het event wordt afgesloten met de traditionele Game Battle, waar 24-uur lang in competitieverband gegamed wordt voor de Game Battle Trophy 2019.

T : 06-11721182
E : info@digital-days.nl
W :

Volg Digital Days op: facebook | linkedin | instagram
Laatste persberichten
Digital Days is de proeftuin voor aanstormend ICT-talent in de Regio Foodvalley

Persuitnodiging Digital Days: scholieren aan de slag met uitdagende ICT-vraagstukken

Digital Days brengt scholieren en ICT samen
Bedrijfslocatie