www.marcommit.nlwww.EVENTIVE.nlwww.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nl
2495 volgers blijven op de hoogte!

LVB bedrijfsprofiel

Logo LVB
LVB is hét nummer 1-contentmarketingbureau in Nederland en uitgeroepen tot ‘Bureau van het Jaar’ bij de Grand Prix Content Marketing 2019. Wij geloven dat marketinginvesteringen het best renderen als je over uitmuntende content beschikt. De belofte is eenvoudig: LVB zorgt voor méér merk- en propositiebekendheid én genereert leads. In Nederland zet LVB al jaren de norm op het gebied van contentmarketing. Het bureau heeft alle benodigde disciplines in huis; van strategie, creatie en productie tot media, technologie, distributie en conversie. Dit leidt tot de inzet en productie van (online) video campagnes, tv-formats, magazines, campagnecontent, public relations en social media campagnes. LVB werkt onder andere voor ABN AMRO, KPMG, VodafoneZiggo, Bol.com, PostNL, WNF, Vattenfall, Cisco, NS, KNVB, Gemeente Den Haag en BlackRock. LVB was de afgelopen jaren de grote winnaar van de Nederlandse Content Marketing Awards en wint ook geregeld prijzen buiten Nederland.

T : 033 422 00 80
E : info@lvb.nl