www.LVTPR.nlwww.lubbersdejong.nlContentbureauwww.marcommit.nl

Anywhere365 bedrijfsprofiel

Logo Anywhere365
De visie van Anywhere365 is het verminderen van onnodige dialogen door het bieden van de juiste informatie op het juiste moment bij de juiste persoon, ongeacht de locatie. De Anywhere365-oplossingen, waaronder Dialogue Cloud Contact Center, zijn te vinden in meer dan duizend van de grootste organisaties ter wereld, waaronder meer dan dertig Fortune 500-bedrijven. Deze organisaties gebruiken Anywhere365 onpremise of vanuit de Anywhere365 Dialogue Cloud als geavanceerd Enterprise Dialoog Management platform om communicatie effectiever en efficiënter te maken. Anywhere365 heeft haar hoofdkantoor in Nederland, met regionale kantoren in België, het Verenigd Koninkrijk, de VS en Canada. Anywhere365 is op wereldschaal het meest krachtige en meest gebruikte Dialoog Management platform beschikbaar voor Microsoft Teams en Microsoft Skype for Business.

KvK

Volg Anywhere365 via: facebook | twitter | linkedin | youtube
Laatste persberichten
Anywhere365 kondigt strategische investering van € 40 miljoen aan van Bregal Milestone