www.marcommit.nlwww.EVENTIVE.nlwww.lubbersdejong.nlwww.LVTPR.nl
2500 volgers blijven op de hoogte!

Egress bedrijfsprofiel

Logo Egress
Egress stelt de mens centraal in de benadering van databeveiliging en helpt gebruikers gevoelige data veilig te ontvangen, beheren en delen op een manier die voldoet aan compliance-vereisten en bovendien de bedrijfsproductiviteit verhoogt. Dankzij machine learning zorgt Egress ervoor dat informatie voldoende beschermd is tegen het risico van een datalek. Een soepele gebruikservaring zorgt voor een naadloze adoptie.

Het prijswinnende platform van Egress wordt gebruikt door organisaties en overheden over de hele wereld en biedt zowel e-mailencryptie, veilige bestandsuitwisseling en online samenwerkingsdiensten, als risicobeheer, voorkomen van per ongeluk versturen en compliance audits en rapportages.

Het hoofdkantoor van Egress bevindt zich in Londen, met regionale kantoren in het Verenigd Koninkrijk, de Verenigde Staten, Canada en Nederland.

T : +31 850 645 960
W :

Volg Egress op: facebook | twitter | linkedin
Laatste persberichten
Een op de drie Nederlandse werknemers niet op de hoogte van AVG-beleid
Bedrijfslocatie

www.marcommit.nlwww.EVENTIVE.nlwww.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nl