www.lubbersdejong.nlwww.LVTPR.comwww.marcommit.nlwww.LVTPR.nl
2502 volgers blijven op de hoogte!

Hipex bedrijfsprofiel

Logo Hipex
Hipex is geboren vanuit een ontwikkelbureau en richt zich sinds begin 2016 volledig op de e-commerce hostingmarkt. Hipex groeit hard en heeft dat met name te danken aan de technische expertise binnen het bestaande team. Zo bestaat het supportteam voornamelijk uit ontwikkelaars welke zelf jarenlang Magento shops hebben gebouwd. Deze kennis is dagelijks nog altijd enorm van waarde bij zowel klanten als partners waar Hipex voor werkt.

Mede door de technische knowhow is Hipex ook instaat om volop in-house development werk te verrichten en hierbij volledig in te zetten op innovatie. Zo heeft Hipex haar eigen headless hosting panel gebouwd en is deze volledig gebaseerd op de nieuwste technieken. Daarnaast werkt Hipex momenteel ook aan een revolutionaire oplossing waarmee klanten kunnen profiteren van geautomatiseerde Google Pagespeed verbeteringen.

T : 085-888 77 54
E : info@hipex.io