www.lubbersdejong.nlwww.EVENTIVE.nlwww.marcommit.nlContentbureau

October Nederland B.V. bedrijfsprofiel

Logo October Nederland B.V.
October is het platform voor MKB-financiering in continentaal Europa. Het bedrijf is actief in Frankrijk, Spanje, Italië en in Nederland.

October stelt kleine en middelgrote ondernemingen in staat om rechtstreeks van particuliere en institutionele investeerders te lenen zonder tussenkomst van banken. Investeerders zetten hun geld nuttig en rendabel in om de groei van de economie te ondersteunen, terwijl bedrijven nieuwe, eenvoudige en effectieve financieringsbronnen vinden.

October heeft al 240 miljoen euro aan leningen verstrekt voor meer dan 500 projecten door MKB-ondernemingen uit alle sectoren.

In 2018 behoort October voor het derde jaar op rij tot de vijftig meest belangrijke en veelbelovende Fintech-bedrijven ter wereld in de jaarlijkse Fintech Top 100 van KPMG en H2 Ventures

KPMG en H2 Ventures Fintech100 en wordt onder meer ondersteund door Partech Ventures, CNP Assurances, Matmut, Allianz, Idinvest, C.I.R. Spa en Decaux Frères Investissements.

October. Time for growth.

KvK

Volg October Nederland B.V. op: facebook | twitter | linkedin | instagram