www.EVENTIVE.nlwww.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nl
2477 volgers blijven op de hoogte!
Edubookers.com bedrijfsprofiel
Logo Edubookers.com
Edubookers: Zoek, Boek, Groei!
Edubookers is hét onafhankelijke boekingsplatform met meer dan 930+ opleiders en ruim 23.000 opleidingen. Wij hebben het zoeken en boeken van een opleiding net zo makkelijk gemaakt als het vinden en kopen van een product op bijv. Coolblue.

Door superhandige filters, meer dan 18.000 beoordelingen en een klantenservice die zelfs via Whatsapp voor je klaar staat, maak je altijd de beste keuze! Door de speciale kortingen die onze opleiders verstrekken en de kracht van vergelijken, vind je niet alleen de beste opleiding, maar bespaar je ook 20% op het opleidingsbudget!

Met de Edubookers Business Portal voor bedrijven, kunnen organisaties op 1 plek, ALLE opleidingen in Nederland boeken. Edubookers is een volwaardige opleidingsintermediair waar medewerkers zelf een passende opleiding zoeken, waarna hun manager en/of de HR de gekozen training kan autoriseren. De organisatie krijgt 1 factuur per maand en HR/L&D krijgt volledig inzicht in de inzet van het opleidingsbudget en het effect daarvan.

Edubookers: Everybody Happy!

T : 085 - 40 19 548
W :

Volg Edubookers.com op: facebook | twitter | linkedin | instagram
Laatste persberichten
1 nov 2019 Veel arbeidsperspectief en bijscholing in Brabantse logistieke sector
Bedrijfslocatie

www.LVTPR.comwww.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nl