www.EVENTIVE.nlwww.lubbersdejong.nlContentbureauwww.marcommit.nl
2482 volgers blijven op de hoogte!

bGrid Solutions bedrijfsprofiel

Logo bGrid Solutions
bGrid is een snel groeiend bedrijf dat smart building oplossingen aanbiedt. Het bedrijf is in 2015 opgericht vanuit de overtuiging dat werken efficiënter en aangenamer wordt door intelligente gebouwen te ontwerpen die goed zijn voor het milieu, de gebruikers van het pand en de gebouweigenaren. bGrid bereikt dit door de inzet van slimme sensornetwerken die geïntegreerd zijn met het gebouwbeheersysteem enerzijds, en die interactie hebben met individuele gebruikers anderzijds. In samenwerking met diverse technologiepartners voert bGrid projecten uit voor onder andere Schiphol Real Estate, Microsoft, VodafoneZiggo, Unilever en Gemeente Alkmaar. bGrid heeft 30 medewerkers in dienst en is gevestigd in Amsterdam.

T : +31 (0)20 8881 214
E : info@bgridsolutions.com
W :

Volg bGrid Solutions op: twitter | linkedin
Laatste persberichten
bGrid installeert smart building backbone voor Luchthaven Zurich in het prestigieuze The Circle project

Priva neemt belang in smart buildings bedrijf bGrid

bGrid stelt Bart Melis aan als CEO
Bedrijfslocatie