www.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nlwww.LVTPR.comwww.marcommit.nl
2482 volgers blijven op de hoogte!

Cumulus Networks bedrijfsprofiel

Logo Cumulus Networks
Cumulus Networks levert netwerksoftware voor het ontwerpen, beheren en exploiteren van moderne datacenters en campusnetwerken die simpel, open, flexibel, veerkrachtig en schaalbaar zijn. Cumulus Linux is de enige open netwerksoftware waarmee organisaties op betaalbare en efficiënte wijze een netwerk kunnen ontwikkelen en beheren zoals ’s werelds grootste exploitanten van datacenters en campusnetwerken dat doen. Dit is mogelijk door het ontsluiten van vertical network stacks. In combinatie met Cumulus NetQ, een uiterst schaalbare reeks van tools voor netwerkbeheer, kunnen organisaties de implementatie van open netwerken bespoedigen en de gemiddelde oplossingstijd verkorten. Cumulus Networks heeft wereldwijd meer dan 1.800 klanten en heeft durfkapitaal ontvangen van onder meer Andreessen Horowitz, Battery Ventures, Sequoia Capital, Telstra Ventures, Peter Wagner en vier van de oorspronkelijke oprichters van VMware.

W :
        contactformulier
bedrijfsvideo's

Volg Cumulus Networks op: facebook | twitter | linkedin | blog | instagram
Laatste persberichten
Partnership Cumulus Networks en Metsi Technologies biedt ondersteuning bij adoptie nieuwe technologieën

Cumulus Networks en Infradata slaan handen ineen

Cumulus Networks en HPE brengen Ethernet-switches voor open storage-netwerken naar moderne datacenters
Bedrijfslocatie

www.EVENTIVE.nlwww.lubbersdejong.nlwww.LVTPR.comwww.marcommit.nl