www.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nlContentbureauwww.marcommit.nl
2472 volgers blijven op de hoogte!
TenderXL bedrijfsprofiel
Logo TenderXL
TenderXL is het platform voor iedereen die soepel zaken wil doen met de overheid. Wie wil inschrijven op aanbestedingen ziet in één oogopslag wat er openstaat zonder eindeloos te hoeven zoeken in een wirwar van publicaties. Wie wil weten wat zijn concurrent gewonnen heeft, kan zijn hart ophalen in ruim 48.000 records aan gunningsinformatie die we dagelijks updaten. Zelfs als je een hekel hebt aan aanbestedingen maar wel graag de overheid als klant wil, is TenderXL jouw platform. Je zet jezelf met een druk op de knop op de voorkeurslijsten van gemeenten of je laat ons dat doen. Wie eerder in het proces invloed wil op de formulering van opdrachten, biedt TenderXL een uniek aanbod aan toekomstige tenders. Opdrachten die zich nog in de voorbereidingsfase bevinden en waar je dus nog invloed op kunt hebben.

TenderXL heeft als uitgangspunt dat overheidsopdrachten altijd in een context ontstaan. Wie die context kent, weet eerder wat er speelt en kan daar invloed op uitoefenen. Wie die context kent, heeft meer tijd om zich voor te bereiden. Wie die context kent, heeft bovendien meer zicht op de vraag achter de vraag en de terminologie die de overheid gebruikt. Daarom vind je in TenderXL veel informatie over de context van aanbestedingen. We hebben duizenden beleidsdocumenten waarin je de vraag achter de vraag vindt. Dat levert trefzekere offertes op in de taal van overheid.

TenderXL is gebouwd om alle vormen van zaken doen met de overheid makkelijker en toegankelijker te maken. Kom je er toch niet uit? Dan helpen wij je graag via onze online chat. De overheid als klant? Voortaan lukt het wél.

T : 0850606048
W :

Volg TenderXL op: linkedin
Laatste persberichten
8 okt 2019 Trias Politica Advies lanceert nieuw platform TenderXL voor de ICT branch
Bedrijfslocatie

www.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nlwww.LVTPR.comwww.EVENTIVE.nl