www.lubbersdejong.nlwww.LVTPR.comHerken zakelijke websitebezoekerswww.marcommit.nl

NTT Ltd. bedrijfsprofiel

Logo NTT Ltd.
NTT Ltd. is een toonaangevende wereldwijd opererende technologiedienstverlener. Wij werken samen met organisaties van over de hele wereld om met intelligente technologieoplossingen resultaten vorm te geven en te bereiken. Bij ons staat intelligent voor data-driven, verbonden, digitaal en veilig. Als wereldwijde ICT-provider hebben we meer dan 40.000 mensen in dienst in een diverse en dynamische werkomgeving in 57 landen. We doen zaken in 73 landen en leveren diensten in meer dan 200 landen en regio’s. Together we enable the connected future.

Volg NTT Ltd. via: twitter | linkedin | youtube | instagram
Laatste persberichten
Onderzoek NTT: slechts 16,4 procent van de Europese digitale-transformatie-inspanningen is geoptimaliseerd

Voor 93,7 procent van de bedrijven is de cloud essentieel om te voldoen aan bedrijfsbehoeften tijdens coronapandemie