www.LVTPR.comwww.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nlwww.marcommit.nl
2472 volgers blijven op de hoogte!
Winc Academy bedrijfsprofiel
Logo Winc Academy
People, not technology, drive Digital Transformation.

Wij denken dat er veel verborgen programmeertalent is in Nederland. Veel mensen hebben nog nooit over een carrière als programmeur nagedacht. Omdat ze denken dat ze niet technisch genoeg zijn, of dat het te laat is voor een loopbaanswitch.

Wij geven je graag de kans om die stap alsnog te zetten, met een praktijkgerichte, korte opleiding die je pas achteraf betaalt. Is je huidige studie toch niet wat je verwachtte? Houdt jouw functie over een tijdje op te bestaan? Of ben je simpelweg toe aan iets nieuws? Maak een nieuwe start met Winc Academy!

Winc Academy is een remote programmeer-opleiding naar Amerikaans model, waar je in een intensief programma van 6 weken wordt klaargestoomd voor je eerste baan als software-developer. De opleiding is online, maar niet vrijblijvend. De studenten werken live samen in groepen van acht personen en starten en eindigen iedere dag met elkaar. De opleiding sluit naadloos aan met de praktijk en kost niets, want je betaalt ons pas als je aan het werk bent.

We hebben drie programma's
1. De Mini Course.
Eerst eens uitproberen of je programmeren leuk vindt? Doe dan onze driedaagse cursus.

2. Front-end Development.
In een half jaar opgeleid worden tot programmeur. Zonder kosten vooraf.

3. Full Stack Development
De volledige opleiding tot full-stack programmeur start in het najaar van 2020.

Winc Academy voor bedrijven
Bent u ook dringend op zoek naar front-end developers? Winc Academy heeft een unieke opleiding waarmee nieuw talent in korte tijd bij u op de werkvloer aan de slag kan. In een intensief, gericht lesprogramma van zes weken leren mensen de basis van front-end programmeren. Daarna gaan ze bij u aan de slag, mét begeleiding op afstand van onze mentoren en docenten. U krijgt dus medewerkers die specifiek opgeleid zijn voor de vraag in uw bedrijf, zonder dat het u extra tijd kost.

T : +31 (0)88 16 60 316
E : welkom@wincacademy.nl