www.marcommit.nlwww.LVTPR.comHerken zakelijke websitebezoekerswww.lubbersdejong.nl

Magic Software Enterprises bedrijfsprofiel

Logo Magic Software Enterprises
Magic Software Enterprises (Nasdaq: MGIC) is een toonaangevende leverancier van technologie voor snelle applicatie ontwikkeling (RAD) en kosteneffectieve applicatie integratie (EAI).

Magic Software is een wereldwijde speler in de software markt, met vertegenwoordigingen in meer dan 50 landen. Magic Software heeft meer dan 700 werknemers, waaronder 170 man in Research en Development. De klantenbase van Magic bestaat uit duizenden ISV's (leveranciers van standaard applicaties gebouwd met de Magic ontwikkelomgeving), System Integrators (ICT-dienstverleners die met behulp van onze technologie maatwerkoplossingen ontwikkelen bij klanten) en bedrijven en andere organisaties die zélf applicaties bouwen en integreren met onze technologie.

Laatste persberichten
Bedrijfslocatie