www.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nlwww.marcommit.nlwww.LVTPR.com
2471 volgers blijven op de hoogte!
MPL bedrijfsprofiel

De onafhankelijke MPL groep bestaat uit zowel de MPL Alarm & Communicatie Centrale alsook MPL Easy Safe Integrations.

De MPL Alarm & Communicatie Centrale heeft zich tot doel gesteld alle gangbare en gecertificeerde manieren van doormelding te kunnen ontvangen en te kunnen verwerken middels een vooraf vastgesteld protocol. Met de huidige en zeer dynamische technische ontwikkelingen resulteert deze doelstelling in een enorme diversiteit aan door de MPL Alarm & Communicatie Centrale ondersteunende ontvangstmogelijkheden op het gebied van bijvoorbeeld inbraak, brand, toegangscontrole en camerasystemen.

MPL Easy Safe Integrations is binnen de MPL groep de onderneming waar samen met de installateur de systeemarchitectuur wordt ingericht die nodig is om alle verschillende soorten meldingen tot één geïntegreerd systeem om te vormen en een gebouw of omgeving “smart” te maken. Als een gebruiker behoefte heeft aan bijvoorbeeld toegangscontrole, cameratoezicht, bezoekregistratie, et cetera, dan zorgt MPL Easy Safe Integrations ervoor dat al deze vormen van dienstverlening in één allesomvattend gebouwbeheerssysteem wordt ondergebracht. Dit geïntegreerde systeem omvat de communicatie en IT-infrastructuur voor het complete gebouw en omgeving zodat data uit bijvoorbeeld energie- en klimaatsystemen, vervuilingsgraad van rookmelders et cetera inzichtelijk kan worden gemaakt.

T : 088 - 2020730
E : info@mpl.nl