www.marcommit.nlwww.LVTPR.comContentbureauwww.lubbersdejong.nl
2470 volgers blijven op de hoogte!
Yext bedrijfsprofiel

De zoektocht van klanten begint met een vraag. En consumenten verwachten antwoorden. Yext geeft organisaties de regie over de online feiten met merk geverifieerde zoekresultaten. Door juiste, consistente en door de merken zelf geverifieerde antwoorden te geven op de vragen van consumenten, levert Yext gezaghebbende informatie direct vanuit de bron – de organisaties zelf – ongeacht de manier waarop klanten zoeken. Taco Bell, Marriott, Jaguar Land Rover en andere bedrijven over de hele wereld gebruiken het Yext-platform om de bedoeling van klanten te begrijpen en tegelijk de digitale ontdekkingstocht, betrokkenheid en opbrengst te versterken – en dat alles vanuit één enkele bron van waarheid. Het is de missie van Yext om overal perfecte antwoorden op te geven.
Yext is door Fortune en Great Place to Work® uitgeroepen tot Best Place to Work in het algemeen en tot Best Place to Work for Women. Het hoofdkantoor van Yext is gevestigd in New York, verder heeft het vestigingen in Amsterdam, Berlijn, Chicago, Dallas, Genève, Londen, Miami, Milaan, Parijs, San Francisco, Sjanghai, Tokio en in Washington DC.

E : 1@1.nl
W :