www.LVTPR.nlwww.EVENTIVE.nlwww.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nl
2470 volgers blijven op de hoogte!
iMediate bedrijfsprofiel

iMediate helpt klanten de regie te voeren over een totale contentstrategie: welke ‘verhalen’ worden verteld via welke kanalen en wat moet het effect daarvan zijn? Tegelijk is iMediate ervaren in de productie van content en de diverse verschijningsvormen daarvan – zowel print als digitaal. Dit doen we het liefst samen met de klant, maar indien nodig is zelfstandigheid vanzelfsprekend.

Andere kernwaarden die horen bij onze manier van werken zijn: vertrouwen, pro-activiteit, flexibiliteit en efficiency: creativiteit wordt getoetst aan effectiviteit. We willen niet alléén mooie dingen maken, er wordt altijd nadrukkelijk gekeken naar (en meegedacht over) achterliggende marketing- en salesdoelstellingen.

iMediate is ervaren in het werken voor grote (retail)merken in branches als live- en home-entertainment, food en bouw. Daar hoort kennis en begrip van interne processen en politiek bij. Met de meeste klanten, zoals Media Markt en Superunie, werken we al vele jaren samen. Door langdurige partnerships bouwen we kennis op van de specifieke business uitdagingen, organisatiestructuren en gevoeligheden van onze klanten.

T : +31(0)35 6465800
E : info@imediate.nl