www.lubbersdejong.nlwww.LVTPR.comwww.marcommit.nlHerken zakelijke websitebezoekers

ThousandEyes bedrijfsprofiel

Logo ThousandEyes
ThousandEyes brengt de route welke applicaties en diensten afleggen -voordat ze bij de eindgebruiker terecht komen- in kaart. Het cloudplatform van ThousandEyes biedt inzage van het gehele internet en alle cloudproviders. Hierdoor krijgen bedrijven inzicht in de digitale ervaring van elke gebruiker, applicatie, website of dienst, binnen elk netwerk, zodat zij deze ervaringen kunnen begrijpen en verbeteren. ThousandEyes maakt een belangrijk onderdeel uit van de wereldwijde bedrijfsvoering van ’s werelds grootste en snelst groeiende merken, waaronder Comcast, eBay, HP, meer dan 120 bedrijven uit de Global 2000, meer dan 65 bedrijven uit de Fortune 500 en 20 van de 25 belangrijkste SaaS-bedrijven.

De investeerders in ThousandEyes zijn Sequoia Capital, Sujtter HillVentures, Salesforce Ventures, Tenaya Capital en GV, voorheen Google Ventures en Thomvest Ventures.

gijs.vanbeek@lvtpr.com

Volg ThousandEyes via: facebook | twitter | linkedin | youtube
Laatste persberichten
ThousandEyes benoemt Matt Piercy als VP EMEA Sales