www.marcommit.nlwww.LVTPR.comwww.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nl
2479 volgers blijven op de hoogte!

Swipe & Trade bedrijfsprofiel

Logo Swipe & Trade
Swipe & Trade is een producten marktplaats voor het kopen en verkopen van jouw eigen spullen, electronica zoals laptops en telefoons. Maar ook meubels en kleding zoals sneakers, schoenen en accessoires. Alle producten zijn natuurlijk lager geprijsd dan in de winkel en altijd dichtbij. Swipe & Trade is namelijk gericht op Nederland.

Hoe werkt Swipe & Trade

Kopen van spullen
In de app zie je alle producten en spullen 1 voor 1 voorbij komen. Als je naar rechts swiped komt het product op je wensenlijstje te staan. Of klik op het product en doe direct een bod. Heb je een match dan handel je makkelijk en veilig de verkoop af binnen de app.

Verkopen van spullen
Heb je zelf nog producten die je toch niet gebruikt, of kleding in de kast hangen die je nooit draagt. Dan is dit de manier om er geld aan te verdienen. Maak foto's van je product, vul je minimale verkoopprijs, eventueel een korte omschrijving en jouw artikel verschijnt in het Swipe overzicht van 1000'en potentiële kopers.

E : info@swipentrade.com
W :