Herken zakelijke websitebezoekerswww.lubbersdejong.nlwww.LVTPR.comwww.marcommit.nl

Polypane bedrijfsprofiel

Logo Polypane
Geboren uit frustratie met de developer experience van ontwikkelen in browsers zoals Chrome en Edge, is Polypane de eerste browser die ontwikkelaars en ontwerpers voorop zet. Net als dat je geen Word of Google docs gebruikt om code te schrijven, of MS Paint om websites mee te ontwerpen, vinden wij dat een consumenten-browser niet de juiste tool is om websites mee te ontwikkelen. In Polypane zijn alle features er op gemaakt om ontwikkelaars en ontwerpers beter en efficienter te laten werken.

Polypane is de enige browser waarin je een website kan ontwikkelen en die gelijktijdig op verschillende formaten kan zien. Het is de enige browser met ingebouwde features als breakpoint detection, css layout debugging en multi-pane screenshots. Met deze features kunnen sites sneller en met minder bugs ontwikkelt worden.

Kilian Valkhof
kilian@polypane.rocks

KvK

Volg Polypane via: twitter | blog